Wednesday, January 19, 2011

Saturday, Sunday, Monday and Tuesday :/


Have not been blogging for so many day le hahaha :D LOL....Can't really laugh cos today (Tuesday) I not happy....

Saturday~
Band!!!!!!! Then later go home....Change clothes....blah blah then go to someone wedding....I know him but don't know his name LOL.... Then like that lor.... I will show you picture but not today....Because no mood. Wedding totally suck! Their foods is not my favourite and at there is damn boring and sian... I keep on yawning.

Sunday~
I forgot what happen le.....I think is chiong-ing homework bah....

Monday~
Change timetable....Then like that lor....

Geo~ Mr Chin come and teach us....i don't know why because our Geo teacher is Mr Tay.... Maybe he didn't come..

GPE~ Play basketball... Don't know who throw ball and knock until my head :(

Recess~ Eat lor... Change lor...

Science~ I think teacher is in the bad mood.... Then like that lor... go through Science notes :)

English~ Do worksheet while teacher explain the meaning :)

Math~ Do algebra lor.... i totally suck at algebra... I can't understand!!! Then a racist fight occur in our class....LOL... lame lor. One is AA one is help friends... WTF? A little bit jiu fight? Not totally fight lah just..... Only argue lah....But all because of that AA start first lor. 有事没事找事做-.-

Assembly~
Listen principal say thing lor.... Then is like we didn't talk the stupid PE teacher say what we talk blah blah blah wtf? Her ears got a lot of shit is it?

CDP~
Teacher know the fighting case... Very angry....Then we CDP didn't do respect....We do something else....

Go home~~~~

Tuesday and that is today.... haiz...

NYAA~ run the whole school 3 rounds... those who didn't wear PE 4 rounds and 20 push up.... Then later run finish play floorball hahaha :D very fun :) I still remember the first score is i shoot in de ;) This also make me think of the basketball.... The first time people throw and i snatch with them xD

Math~
Algebra again -.- sian totally hate it!

Recess~
Eat lor.... Change lor....Then get scolded from a stupid auntie lor... Actually we done nothing eh...what the hell keep on nag stupid bitch. Sure got 老人痴呆症.

Literature~
Haiz... homework need to draw....

English~
Write our thought about the article....

Chinese~
Copy notes...

ICT~
I hate ICT nowadays because firstly.... It change teacher... Secondly group with somebody i don't like.... But i today felt that actually not that bad lah... at least still have TingLing in our group yah....

Science~
Go through notes :D Then okay liao lor ...

Then go eat......Then go band....Whole day sectional.....Then when we go back to
band room... Everyone face turn black....Ask them what happen....they say miss siao (not real name cos i put 'o' behind) come...Then scold them (wth) Then change Rachael to saxophones....Then Rachael is super duper sad...If they want change instrument why let us choose our instrument in the first place? I really don't understand.... But next time she come she gonna test us liao... So i prepare for not going syf cos i know the ah siao won't choose me....She still say French horn 5 peoples a lot of people... what the hell? Then yah like that lor. Then our sitting arrangement also change eh fuck lah! I totally hate it now. When we go home... everyone was like.... scolding her.... Example.... What lah thought her ear is what? tuner ah? know how to listen flat or sharp stupid old women bitch....I really think that it is so unfair.... we train so hard... Tuesday, Wednesday (alternate day), Thursday and Saturday we come and practice eh. even our 2 days holiday have been taken by band eh! We train so hard then in the end eh? They say we can't play well and ask us not to join syf! FUCK! THIS IS TOTALLY SUCK TTM. I already decide le... I going to quit band liao. But i still think that ah siao really very what lor. Erwin don't know how to read notes, don't know how to play but he in syf eh. FUCK! This is call stupid. Her ear got a lot a lot of shit! billion of shit! Even principal say even we don't play well we also need to participate... But what we participate? idiot. principal also lah... Keep on ball ball ball... he no ball meh?.

Anyway very angry now bye :/

Ps: all those red is i angry.... Anyway i know no people will read de lah... so long. -.-
Post a Comment